سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ پنج شنبه 25 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |



احمد طالبی‌نژاد گفت توليد كلاه قرمزي با اخراجيها كه با سياست عجين شده متفاوت است
اخراجيها اگر به شماره 4 هم برسد بدتر از شماره قبلش خواهد بود

احمد طالبي نژ‍اد منتقد مشهور وقديمي سينما در يادداشتي كه درروز نامه روزگار منتشر كرده به مقايسه برنامه هايي چون كلاه قرمزي و اخراجيها پرداخته است . طالبي ن‍ژاد دربخشي از يادداشت خود نوشته كه كلاه قرمزي باعث شد پس از 2سال پاي تلويزيون بنشيند و به نظرش اگر چه مثل سالهاي اول و پخش ابتدايي اش گرم نبوده وآن حس و حال را نداشته اما در مجموع برنامه شيرين وموفقي بود .

به اعتقاد طالبي ن‍ژاد ،طهماسب و جبلي كار خودرا بلدهستند و علت موفقيت شان لحن غير شعاري بودن برنامه هايشان است .اين منتقد سينما در ادامه نوشته :لحني كه اين برنامه براي روبروشدن با مخاطب انتخاب كرده لحني دستوري نيست و حالتي رفاقتي و دوستانه دارد.

/تكرار مهران مديري هم قشنگ است/

اين منتقد سينما درادامه مطلب خود اشاره اي به كارهاي مهران مديري كرده ونوشته :گروه مهران مديري هم در مقاطعي به تكرار افتاده اند اما آن تكرار ها قشنگ بوده و براي مخاطب خوشايند بوده است . اين گونه نيست كه هر برنامه اي كه تكرار واستمرار نداشته باشد توفيق نداشته باشد .

طالبي نژ‍اد همچنين دريادداشت خود افزوده :طهماسب و جبلي سواد لازم براي اين كاررا دارند . اين دونفر روانشناسي و جامعه شناسي را براي توليد يك اثر دارند نياز هنر را مي شناسند و آلوده به سياست وسياست بازي نشده اند .بالاخره توليد كلاه قرمزي با اخراجيها كه با سياست عجين است متفاوت است . فيلم سياست زده اي مثل اخراجيها اگر به شماره 4هم برسد بدتر از شماره قبلش خواهد بود

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.